duminică, iulie 3

Cântec, cântăreţi, cântări




Cuvintele ce urmează a fi scrise aici nu sunt decât gânduri şi trăiri ce sălăşluiesc înăuntrul meu de atât de mult timp încât am impresia că au fost dintotdeauna aici...
În noaptea aceasta, căci este deja trecut de ora 2, am primit o dedicaţie muzicală de la un om care mă iubeşte. Melodia se numeşte "Frica" şi îi aparţine omului frumos Ştefan Tivodar, despre care vorbeam aici. Pe ritmul acordurilor de chitară, m-am simţit cuprinsă de atâta emoţie ... emoţie izvorâtă doar din muzică.
Adevărul este că sunt o dependentă de muzică. Aparent, nimic nou şi poate chiar nimic neobişnuit. Dar ceea ce mă uimeşte chiar şi pe mine e afinitatea mea de a mă înconjura de oameni care trăiesc pentru, prin, cu muzică. Nici nu aş putea să-mi imaginez viaţa altfel. Decât cu oameni care cântă, fredonează, ascultă SUNETUL MUZICII. Oameni care asociază lucrurile banale ale vieţii cu versurile unei melodii, care aud mereu în cap bătaia unui ritm, care îşi transpun clipele trăite cu pasaje sonore unice.
Aici nu vorbesc despre nimeni anume, ci despre locul în care am căutat mereu să mă aflu, mi-am dorit cu îndârjire, mi l-am luat sau l-am primit... Cert e că, acolo, oriunde ar însemna asta, atât timp cât am avut muzică, oameni cu muzică, oameni şi muzică, am fost fericită. Fericită pe deplin, pentru că aceste clipe sunt momentele în care simt că am făcut alegerile corecte, că drumul pe care merg e bun şi că aparţin acestui timp, loc, spaţiu... acestei lumi plină de cântece, cântăreţi şi cântări...

Un comentariu:

  1. Buna.Dupa cum stii proiectul “Let's Do It, Romania" are loc si anul acesta in Galati.Primul pas in derularea lui este o sesiune de cartare pe biciclete.Ne intalnim Sambata 9 iulie la ora 9 dimineata in parcarea Dunarea din fata Stadionului Dunarea(platoul de langa McDonald’s).Detalii suplimentare gasesti le adresa: http://www.sos-pronatura.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=24%3Alets-bike-it-romania-galati&catid=12%3Asustinem&Itemid=14
    De asemenea,daca vrei sa sustii proiectul,poti pune pe blogul tau un banner de la adresa urmatoare: http://www.letsdoitromania.ro/vreau-sa-sustin

    RăspundețiȘtergere