marți, iulie 26

Eliberează-mă de mine

Eliberează-mă de mine,
eliberează-mă din tine,
eliberează-te pe tine,
eliberează-te prin mine...

în ritm de valuri pierde-mă de tine
şi din nisip culege-mă pe mine...
aleargă-mă pe străzile atât de pline...
prefă-mă toată-n tot ce-i bine...

în ale muzicii acorduri fine,
iubeşte-mă cu-atingeri line...
iar când privirea-ţi dor devine,
zâmbeşte doar şi dragostea revine...

şi dacă simţi că m-ai pierdut pe mine,
adu-ţi aminte, caută-mă-n tine...
eliberează-mă din nou pe mine,
la răsărit, salvează-mă prin tine...


***

Pentru toate poveştile scrise cu spuma din mare pe nisip fierbinte, fără timp, care mai respiră astăzi doar în mine, în ochii mei şi în ochii celor alături de care s-au născut...

Vă mulţumesc, oameni frumoşi, amintiri minunate, clipe de neuitat... !


Cu drag,
din Vama Veche,
Ioana...

Un comentariu: