vineri, decembrie 30

Retrospectivă

Iată că s-a mai dus un an, pe tobogan, vorba cântecului... Dar a fost un an foarte bun. Anul ăsta am învăţat. Am învăţat pentru şcoală, am învăţat pentru viaţă. Am iubit. Mult şi puternic. Am călătorit. Am cunoscut oameni aboslut minunaţi. Am crescut. Trăgând o linie creionată (căci e doar un an, nu un sfârşit de veac), pot spune că bilanţul îmi aduce aşa: cea mai bună prietenă (pe care am cunoscut-o la început de an şi cu care am pus bazele a ceea ce se numeşte cu adevărat prietenie), un premiu de la Ministrul Culturii, Anglia (Londra şi Liverpool - acasă la beatleşi), premiul II la olimpiada de franceză, finala Licart, certificatul de DELF (B2), concertul Scorpions, Folk you 2011, reîntoarcere la Roma, Bucureştiul meu drag, omagiu adus lui Păunescu, Reuniunea Naţională a Cenaclurilor Literare la Piteşti, lansarea primelor două numere din "Avangarda Literară" şi zeci de momente dragi pentrecute în Galaţi cu oameni superbi şi muzică faină (seratele lui Hippie, Phoenix, Ţapinarii, Baladele Dunării, El Negro, Alternosfera, Taxi, Compact, Timpuri Noi, Horia Brenciu, Serbările Timişoreana, Bere Gratis, Rock's'live). În 2011 m-am apucat serios de voluntariat şi încă mai continui... Anul care tocmai a trecut am realizat mai mult decât oricând că visurile devin realitate, am învăţat să apreciez mult mai mult ceea ce am şi să lupt pentru ceea ce îmi doresc şi am mai învăţat ceva, (de la Dan Puric): să nu renunţ nicicând la visul meu, oricât de meschină ar fi lumea înconjurătoare. Aşa că pentru 2012 pot spune că îmi doresc să călătoresc cel puţin la fel de mult ca anul acesta, să descopăr oameni la fel de frumoşi, să muncesc mult ca să reuşesc să-mi ating ţintele în plan profesional, iar dragostea, să apară omul deosebit căruia să i-o dăruiesc pe toată.

Iar cu fotografia, să ştiţi că n-am renunţat şi nici n-o voi face. Aici sunt 12 fotografii reprezentative pentru lunile ce au trecut în zbor:

Ianuarie



Februarie



Martie



Aprilie



Mai



Iunie



Iulie




August



Septembrie



Octombrie



Noiembrie



Decembrie



Pentru 2012 vă doresc să aveţi un suflet cald şi o minte limpede, să fiţi sănătoşi şi să visaţi!

Un comentariu: