sâmbătă, ianuarie 28

Barcelona - și ce ne-a rămas/ And What Was Left To Us


Barcelona, februarie 2015

Ne pregăteam de ultima după-amiază la Barcelona. Lângă Crina, după ce cutreierasem deja o bună parte a orașului și Luis, peruanul care ne găzduia în apartamentul lui la 5 minute de plaja Barceloneta - mergeam spre port. Mă tot opream să fotografiez clădiri – arhitecturi iberice și mi-am dat seama că eram în locul perfect, cu oamenii aceia doi care mă-ntregeau în clipa aia, căci tăceau ca niște localnici determinați, imuni la născocirile de suveniruri spaniole – așa că i-am prins cu umbrele la-ntâmplare, mișunând pe lângă umbra mea, de copil uimit, încântat și nesătul de tot ce se mișca în juru-mi.

Cred totuși că era memorabilă și ziua aceea, cumva – după o noapte de carnaval la care dansasem fără discernământ, într-un sat din apropiere și înaintea unei alte seri cu la fel de mult dans latino, plajă scăldată-n noapte caldă și numită de noi simplu, după ideea lui Woody Allen, `Vicky Cristina Barcelona`.


Mai multe imagini pe: andradatudorie.com

*

We were getting ready for our last afternoon in Barcelona. Along with Crina, after we had already walked the town and with Louis, the Peruvian who was hosting us in his apartment – a five minute walk from Barceloneta beach, we were heading to the harbour. I kept stopping to take pictures of buildings – Iberian arhitectures and I realised I was in the perfect place, with those two people who made me be whole for that moment, for they were silent like determined locals, immune to the so-called Spanish souvenirs – so I caught their shadows randomly, lurking next to mine, one of a startled child, happy and hungry for everything around.  

I think that day was somehow memorable though – after a night of carnival where we danced undiscerningly, in a nearby village and before another night with as much latino dance, the beach bathed by a warm night and simply named by us, after Woody Allen’s idea, ‘Vicky Christina Barcelona’.

More photos on: andradatudorie.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu