duminică, ianuarie 15

Începutul unui jurnal de zile zbuciumate/ The beginning of stormy days' journal

Lyon, ianuarie 2015

De la începuturile lui 2015, m-am hotărât să caut forme noi de a-mi documenta existența de călător nestăpânit, de pasager neliniștit, așa că am adunat imagini din momente cheie, de peste tot, de printre oameni și mișcări, zile, seri și străinătăți.

Fotografii cu soarele în spate, prin care-am căutat să mă joc cu lumina și să știu mereu care anume e umbra mea - în toate sensurile. 

Așa că aici ia naștere 'zâmbetul de umbră călătoare', despre care voi scrie ca într-un jurnal, cu fotografia potrivită pentru fiecare senzație de care îmi amintesc cu drag, acum, pe măsură ce timpul curge la doi ani distanță.


„Sunt o umbră călătoare,
ca și Puck, ca Ariel...”

p.s.: Imaginile se vor regăsi și în categoria „umbre călătoare” de pe andradatudorie.com.

***

Since the beginning of 2015, I’ve decided to look for new ways of documenting my untamed traveller and restless passenger existence. So, I’ve gathered images from the key moments, from everywhere, from among the people and movements, the days, nights and the foreign lands.

Photographs with the sun behind me, through which I’ve sought to play with the light and to know exactly which one is my shadow – metaphorically and not.

So, here “travelling shadow smile” is born, about which I shall write just as in a diary, with the right picture for every sensation I remember fondly, now, as time passes two years later.

“I am a travelling shadow
Just like Puck and Ariel..”

p.s: The images will be posted under “travelling shadows” on andradatudorie.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu